Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Anchor
Рис. 131
Рис. 131
Рис. 131. QR-код

Проблемні питання

Image Added

Рисунок 132. Помилка при запуску Агента

Рішення проблеми:

1 крок - Очистка кешу. Для очистки кешу у середовищі Java необхідно натиснути кнопку «Пуск» та перейти в конфігурування Java-середовища, Рис. 133.

Image Added

Рис. 133. Конфігурування Java-середовища

У відкритій «Панелі управління Java» у вкладці «General» потрібно натиснути кнопку «View», Рис. 134.

Image Added

Рис. 134. Панель управління Java

Та очистити всі рядки, виділивши їх та натиснути "Delete", Рис. 135.

Image Added

Рисунок 135. Видалення кешу

Підтвердити свої дії натисканням «ОК» у «Панелі управління Java».

2 крок - Відключення кешу. Для відключення збереження тимчасових файлів у середовищі Java необхідно натиснути кнопку «Пуск» та перейти в конфігурування Java-середовища, Рис. 136.

Image Added

Рис. 136. Конфігурування Java-середовища


У відкритій «Панелі управління Java» у вкладці «General» потрібно натиснути кнопку «Setting», Рис. 137.

Image Added

Рис. 137. Панель управління Java

Після цього необхідно зняти відмітку з пункту «Keep temporary files on my computer», Рис. 138. Натиснути «ОК».

Image Added

Рис. 138. Панель Temporary Files Setting

Підтвердити свої дії натисканням «ОК» у «Панелі управління Java».