...
Рис. 131. QR-код Anchor Рис. 131 Рис. 131
Проблемні питання
Рисунок 132. Помилка при запуску Агента
Рішення проблеми:
1 крок - Очистка кешу. Для очистки кешу у середовищі Java необхідно натиснути кнопку «Пуск» та перейти в конфігурування Java-середовища, Рис. 133.
Рис. 133. Конфігурування Java-середовища
У відкритій «Панелі управління Java» у вкладці «General» потрібно натиснути кнопку «View», Рис. 134.
Рис. 134. Панель управління Java
Та очистити всі рядки, виділивши їх та натиснути "Delete", Рис. 135.
Рисунок 135. Видалення кешу
Підтвердити свої дії натисканням «ОК» у «Панелі управління Java».
2 крок - Відключення кешу. Для відключення збереження тимчасових файлів у середовищі Java необхідно натиснути кнопку «Пуск» та перейти в конфігурування Java-середовища, Рис. 136.
Рис. 136. Конфігурування Java-середовища
У відкритій «Панелі управління Java» у вкладці «General» потрібно натиснути кнопку «Setting», Рис. 137.
Рис. 137. Панель управління Java
Після цього необхідно зняти відмітку з пункту «Keep temporary files on my computer», Рис. 138. Натиснути «ОК».
Рис. 138. Панель Temporary Files Setting
Підтвердити свої дії натисканням «ОК» у «Панелі управління Java».