Враховуючи необхідність виконання юридично значущих дій клієнтів та співробітників організації, пропонується здійснювати обмін електронними документами з кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Для запобігання непорозумінь та додаткових питань, щодо накладання та перевірки КЕП, компанія Сайфер пропонує використовувати Шифр-CaaS (безкоштовно):
Перелік вимог щодо для здійснення значущого електронного документообігу з організаціями:
1. Формат електронного підпису:
- З повними даними для перевірки (CAdES-X Long).
2. Для забезпечення інтероперабельності між різними АЦСК/КНЕДП в Україні Міністерством юстиції та Адміністрацією ДССЗЗІ України затверджено вимоги до форматів підписаних даних, ряд інших нормативних документів.
Тому для взаємного визнання КЕП, можливості перевірки КЕП, АЦСК/КНЕДП та виробники засобів електронного підпису повинні дотримуватись затверджених вимог.
Шифр-CaaS розроблений із дотриманням затверджених стандартів та вимог нормативних документів (безкоштовно):
3. У разі використання систем документообігу чи накладання підпису, наприклад:
слід виконувати експорт документів з КЕП у файли *.p7s, та надсилати їх до організації електронною поштою.
4. Перелік АЦСК/КНЕДП, який допустимий при використанні Шифр-CaaS:
- Органів юстиції України;
- ІДД ДПС;
- ТОВ ЦСК Україна;
- ПАТ КБ Приватбанк;
- MASTERKEY ТОВ "АРТ-МАСТЕР;
- ПАТ Укрсиббанк;
- Збройних Сил;
- Міністерства внутрішніх справ України;
- Державної прикордонної служби України;
- Укрзалізниці;
- Ринку електричної енергії;
- ПАТ НДУ;
- ТОВ Ключові системи;
- ДП Українські спеціальні системи;
- Офісу Генерального прокурора України;
- АТ Ощадбанк;
- Національного банку України.
5. Для створення множинного підпису, достатньо вказати позначку "Додати підпис до вже існуючого" та додати файл с попереднім підписом.